Mikä jumalauta siinä on että pientä kuluttajaa yrtitetään aina kusta linssiin 6-0? Nytkin sain tehdä taas täyden soittokierroksen emolevyviallisen hp:n läppärin takia. Samaisen vekkulin takia meinasi karata vitutus aikaisemminkin, mutta nyt on jo ihan pakko avautua.
Tilannehan on siis se että läppäristä kyrähti emo jo toisen kerran hiukan reilun kahden vuoden aikana. Kyseisiin vehkeisiin on jo alunperin runtattu valmistusviallisia emoja, joten lopputulos on arvattavissa. Eihän ne perkuleet kestä. Tästä johtuen hp oli myötänyt kokonaisen vuoden lisätakuun kyseisille vehkeille. Vaimon kone on siis tällä hetkellä 4 kuukautta yli kahden vuoden, joten ns. takuu on mennyt umpeen. Noin vuosi sitten vekkuli kävi ensimäisen kerran emon vaihdossa. Sääli vaan että sinne torpattiin taas samanlainen viallinen emolevy joka siis kestää sen vuoden. Näin toimimallahan hp saa näppärästi kuluttettua takuuajan umpeen jonka jälkeen voivat sanoa soronoota asiakkaalle. Sori mut en voi tehdä asialle mitään ku takuu ei oo enää voimassa...
Kaikenkaikkiaan piti soittaa siis 4 porrasta läpi ennenkuin sain ilmaisen huollon tuolle susikoneelle. 3 ensimmäistä porrasta sanoivat siis tylysti sori, mut mitään ei oo tehtävissä. Hassua kyllä tämä 4 porras ottikin sitten jo ihan täysin mukisematta koneen vastaan, jo näin ollen kone lähtee huoltoon. Olisi varmaan pitänyt esitellä heti ekassa portaassa itsensä Vittumaiseksi, elämäänkyllästyneeksi piruparaksi täältä periferian reunamilta, ja sanoa et ottakaa vaan suoraan huoltoon ku kinaan kuitenkin, mut ei... MÄ YRITIN OLLA SIVISTYNYT! ja palkaksi saan soitella puoli päivää erilaisille alaportaan muurahaisille. ENS KERRALLA MENNÄÄN SUORAAN YLÄPORTAASEEN PERKELE!!!
Yläpuolella kirjoitettu on kirjoitettu kiehuvan raivon vallassa, joten sori jos koko postauksesta ei saa selvää.
Kierrätyskeskus
22 tuntia sitten
3 kommenttia:
Vittu, että vieläkin vituttaa....
Paska valuu aina alaspäin...
Mulle opetettiin jo pienenä et pitää asioida aina suoraan johtajan kanssa.
Lähetä kommentti