tiistai 9. joulukuuta 2008

Volna



Volna. Piirron prinsessa. Kimmeleen taittaja. Vimonen maallinen asia ennen valöörin taittumista ikuisuudeksi. 80 milliä luo keskikoolle normaalin maailman, sellaisena kuin se on. Kuitenkin tuoden olennaisen esille, karsien turhan pois boukehillaan joka muistuttaa linnunmaitoa. Kuvaaja ei tee kuvia, ne on siellä olemassa jo, ja ne vaan pitää poimia talteen. Volnan silmin estetiikka herää henkiin ja kiitää taivaalla, yli metsälammen, kohti aurinkoa. Lammen rannalle jää valkeaan pukeutunut neitsyt katsomaan hämärtyvään iltaan.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kosketit mun sisintä, sitää arinta sopukkaa jonka olemassaolosta tiedän vain minä...

Anonyymi kirjoitti...

Olen enemmän Arsat-miehiä, mutta nyt on Jaska.

BLOGitse kirjoitti...

miten hienosti kirjoitettu, snif! :)

Viela on meikalaisella PALJON opittavaa...

Terveiset hieman pilvesta Cairon, - Egypti- aamusta...

Jaska kirjoitti...

Kiitos terkuista:) Oon kerran käynyt egyptissä, hurghadassa, ja mä khyyl tykkäsin, oli sillon vielä tosihalpaa.